Zelene etikete na policama u prodavaonicama dm-a
Tržište održivih proizvoda stalno raste - a s njim raste i broj oznaka i certifikata. No, kako se snaći u moru simbola i oznaka? Koje su oznake zaista vjerodostojne i jamče da proizvod ispunjava ekološke standarde? Ova pitanja postavlja si sve više kupaca. Kako bi odgovorio na te izazove, dm-drogerie markt je već 2017. godine razvio rješenje: zelene etikete.
Unaprjeđivanje potreba kupaca
Kupci u dm-u sve više svjesno i savjesno kupuju, posebno kada je u pitanju zaštita okoliša. U suradnji s uglednim institucijama i nevladinim organizacijama stvorili smo održivu orijentaciju neposredno na policama, koja pomaže kupcima da donesu brze i informirane odluke za što manji ekološki otisak. Zelene etikete su znak da proizvodi ispunjavaju određene ekološke standarde. Dok u prodavaonicama dm-a zelene etikete na polici pružaju pomoć pri odlučivanju na prvi pogled, u dm online shopu filter „održiviji proizvod“ olakšava pronalazak takvih proizvoda.Stroži kriteriji od 2022. godine
Protiv greenwashinga: Kako se u posljednjih nekoliko godina na tržištu pojavio sve veći broj oznaka održivosti, dm je 2022. godine poduzeo dodatne mjere te su kriteriji za dodjelu zelene etikete dodatno postroženi. Sve oznake podvrgnute su temeljitom postupku provjere kako bi se osiguralo da ispunjavaju visoke standarde održivosti. Kao osnova za ovu procjenu korištena je provjera kvalitete oznaka organizacije GLOBAL 2000. Ova provjera određuje vjerodostojnost najčešćih oznaka na temelju kriterija poput ekološke prihvatljivosti, socijalne odgovornosti, dobrobiti životinja i struke (na primjer, uključivanje vanjskih stručnjaka ili proces kontrole vjerodostojnosti).„Ekološki osviještena kupovina treba biti praktična. U dm-u se kupci mogu pouzdati u to da su proizvodi označeni kao održivi, doista takvi.“
Harald Bauer, predsjednik uprave dm Austrija