Odgovornost za budućnost
dm provodi jasnu strategiju za potporu kružnom gospodarstvu i oslanja se na inovativne mjere recikliranja kako bi se očuvali resursi i time smanjio utjecaj na okoliš. Jedan od ključnih ciljeva je dizajnirati ambalažu korištenjem što manje materijala, s visokim udjelom recikliranog materijala i da se nakon upotrebe može učinkovito reciklirati.
Već 2020. godine upotrebom reciklata uštedjeli smo više od 2.900 tona nove plastike. U 2022. godini udio reciklirane plastike u ambalaži proizvoda dm robnih marki iznosio je oko 43 posto. Još ove godine želimo postići 50 posto i istovremeno unaprijediti reciklabilnost ambalaže.
U listopadu 2021. dm grupa započela je pilot-projekt podizanja svijesti. Kupci, u zemljama grupe u kojima se pilot-projekt provodio, su bili pozvani da prazne plastične boce od proizvoda vrate izravno u prodavaonice dm-a. Boce su prikupljene, obrađene i ponovno uključene u proizvodni ciklus. Inicijativa je trebala osvijestiti kupce na to da pakirna ambalaža nije otpad, već vrijedna sirovina koju je potrebno zadržati u ciklusu.
Inovativna ambalažna rješenja
U dm-u se oslanjamo na različite mjere kako bismo povećali reciklabilnost naše ambalaže. To uključuje korištenje monomaterijala koji omogućuju lakšu ponovnu upotrebu, na primjer, ambalaža gela za brijanje alverde sadrži najmanje 70 posto recikliranog materijala, a ambalaža aftershava najmanje 61 posto. Osim toga, ambalaža je oblikovana tako da koristi što manje materijala, što štedi resurse i smanjuje emisiju CO₂.Načelo „Od kolijevke do kolijevke”
Načelo „Od kolijevke do kolijevke” (engl. Cradle-to-Cradle) slijedi pristup prema kojem su proizvodi tako osmišljeni da se nakon upotrebe u potpunosti mogu vratiti u biološki ili tehnički ciklus. To znači da su materijali ili biorazgradivi ili se mogu ponovno koristiti u zatvorenim industrijskim ciklusima. dm se orijentira prema ovom načelu i postavio je cilj dizajnirati ambalažu koja je ili biorazgradiva ili se može u potpunosti reciklirati.U listopadu 2021. dm grupa započela je pilot-projekt podizanja svijesti. Kupci, u zemljama grupe u kojima se pilot-projekt provodio, su bili pozvani da prazne plastične boce od proizvoda vrate izravno u prodavaonice dm-a. Boce su prikupljene, obrađene i ponovno uključene u proizvodni ciklus. Inicijativa je trebala osvijestiti kupce na to da pakirna ambalaža nije otpad, već vrijedna sirovina koju je potrebno zadržati u ciklusu.
Zajednički angažman: Forum Reciklat
dm je 2018. godine zajedno s drugim tvrtkama osnovao „Forum Reciklat“, savez od više od 40 partnera koji uključuje cijeli lanac vrijednosti kružnog gospodarstva. Cilj je poticati korištenje recikliranih materijala, smanjiti ambalažu i povećati mogućnosti recikliranja ambalaže.
Kroz konkretne mjere i ambiciozne ciljeve u dm-u želimo biti primjer i pokazati kako poduzeća, ali i pojedinci, mogu preuzeti odgovornost za okoliš. Korištenjem recikliranih materijala, inovativnih rješenja za ambalažu i usmjeravanjem prema „Od kolijevke do kolijevke” principu, želimo dati važan doprinos promicanju kružnog gospodarstva.