Jedni za druge. ZAJEDNO - dm
Kvaliteta nije slučajnost
vrijeme čitanja: min
Proizvodi dm robnih marki

Kvaliteta nije slučajnost

Kvaliteta je rezultat sistemskih procesa, jasnih zahtjeva i dosljedne primjene. U dm-u, upravljanje kvalitetom je središnji element održivog poslovanja. Ono osigurava da proizvodi dm robnih marki, ne udovoljavaju samo zakonskim zahtjevima, već ispunjavaju najviše standarde sigurnosti, učinkovitosti i održivosti.

Zajedno s partnerima proizvođačima, dm preuzima odgovornost za kvalitetu i sigurnost proizvoda dm robnih marki. Želimo ispuniti očekivanja kupaca u dm-u, a ako je moguće, čak ih i nadmašiti. Upravljanje kvalitetom za proizvode dm robnih marki provodi se u Njemačkoj i igra važnu ulogu u povezivanju timova dm robnih marki i partnera koji proizvode proizvode dm robnih marki za dm.

Cilj je i ubuduće nuditi sigurne, visokokvalitetne i održivije proizvode dm robnih marki. Ovo se ne odnosi samo na svaki proizvod dm robne marke, već i na sveobuhvatni razvoj i ciljeve koji nadilaze zakonske zahtjeve kvalitete, suradnju s partnerima proizvođačima i povezanim lancima vrijednosti.

Za dm robne marke uspostavili smo sveobuhvatan sistem praćenja koji kontinuirano uzima u obzir najnovija znanstvena saznanja i razvojne trendove. Tim kontinuirano prati aktivnosti i preporuke relevantnih nacionalnih i europskih institucija, poput Saveznog instituta za procjenu rizika (BfR), Europske agencije za sigurnost hrane (EFSA) i Europske agencije za kemikalije (ECHA). Uključivanje relevantnih dionika odvija se neprekidno, prvenstveno kroz praćenje i uzimajući u obzir interese kupaca.

Strateška suradnja

dm pažljivo bira svoje partnere na temelju vlastitih kriterija i nastoji dugoročno surađivati s njima. Ovisno o asortimanu, zahtijevaju se specifični međunarodno priznati standardi sigurnosti proizvoda ili certifikati sustava upravljanja kvalitetom koji su ugovorom dogovoreni, a čije se poštivanje redovito provjerava od strane neovisnih institucija. Primjeri takvih certifikacija su „International Featured Standards“ (IFS) i „Brand Reputation through Compliance Global Standards“ (BRCGS).

Potvrda o učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom je i unaprjeđenje procesa povlačenja proizvoda. Dok se u prethodne dvije poslovne godine na nivou cijele grupe preventivno povuklo šest proizvoda dm robnih marki, u poslovnoj godini 2023./2024. nije bilo niti jednog povlačenja. Nakon provedenog povlačenja proizvoda, intenzivno surađujemo s dotičnim partnerom i dogovaramo konkretne dodatne mjere kako bi se isključio rizik od ponavljanja.

Zaključak

Upravljanje kvalitetom u dm-u je više od mehanizma interne kontrole - to je izraz odgovorne vlastite percepcije kao trgovca. S fokusom na nadilaženje zakonskih standarda, kontinuirani razvoj i blisku suradnju s partnerima, dm stvara uvjete za sigurne, učinkovite i održivije proizvode - za zadovoljstvo kupaca i u skladu s načelima održivog poslovanja.